*

*

lördag 24 maj 2014

Välkomna!

Då är jag igång med denna nya blogg. 
Sedan snart ett år tillbaka driver jag ett litet café ute på landet.
Här vill jag gärna visa upp mitt café, vad som händer där och de olika bakverk som bjuds på. Och inte minst, alla fina varor och hantverk som finns till försäljning.
Här är några bilder som visar hur det såg ut när vi öppnade, den 13 juli 2013.


Varor fylls på med jämna mellanrum och här är ett smakprov på vad som finns:
På gården finns Kaninen Klöver, de två getterna Mimmi och Bella samt tre stycken katter: Chili, Ingrid och Zippo.
Här har vi getterna Mimmi och Bella, denna bild är från i vintras. Båda två hade tjock, härlig päls, som två raggbollar ;)
Hoppas du vill fortsätta följa med mig här och kanske att jag ser dig i mitt café.
Må så gott!

1 kommentar:

  1. Här är jag igen, hihi....visste du att jag har öppnat ett mini loppis på min gård i stan ?....det är kul i alla fall....där loppisen ligger var det förut ett litet hönshus....ha det gott nu!!
    Kram bia

    SvaraRadera